Makowa karteczka

Maki zrobiłam już jakiś czas temu. I tak sobie leżały i nabierały mocy urzędowej ;) (Na pomysł ich zrobienia wpadłam przy okazji robienia innych kwiatków. Są niezwykle proste - 2 kółka gniecione na mokro, jeden dziurkacz kwiatek i ćwiek (o jeden z tych Dovecraft) zamalowany na czarno markerem, bo czarnych nie miałam). Aż w Szufladzie pokazało się wyzwanie kolorystyczne #30, do którego mi podpasowały. Dodatkowo Scrap Pasja ogłosiła wyzwanie 8 "Zrób to sama" - które nadało ostateczny wygląd mojej makowej kartce :) A oto ona:

Komentarze

  1. Śliczna! Maki wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne maki!!! Ślicznie dziękuję za udział w Szufladowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka jest niespotykana i bardzo piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maki!
    Bardzo ładna karteczka.
    Dziękuje za udział w szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne maki i bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te maki! dziekujemy za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna kartka, maki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maki jak żywe :) Świetna karteczka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maki są bosssskie! Też mi kiedyś chodziły po głowie, ale stwierdziłam, że raczej nie wyjdą i skończyło się na chabrach. A Twoje są genialne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz