W bieli

Pierwsze wyzwanie na blogu e-craft polega na stworzeniu pracy bez korzystania z papierów do scrapbookinku (dozwolone jest użycie wyłącznie papieru wizytówkowego). Zrobiłam dziś kartkę z dwóch odcieni perłowego papieru, serwetki, kwiatka i tasiemki. Wyjątkowo szybko mi to poszło. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)


Tu jeszcze zbliżenie na kwiatka (wciąż jestem pod urokiem marszczonych kwiatków Asi :)


Kartkę zgłaszam też na Card Patterns Sketch 133.

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i Wasze komentarze :)

Kartka ta została wyróżniona w 1 wyzwaniu na blogu sklepu e-craft. Dziękuję! :)

Komentarze

  1. Kartka jest wyjątkowa - elegancka

    OdpowiedzUsuń
  2. No i proszę wcale nie trzeba szaleć z papierami... jaki cudny efekt z 2 odcieni wizytówkowego, odcień szaro-srebrny ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka, ja również podzielam Kaśki opinię " Kartka jest wyjątkowa- elegancka":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo delikatna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, ślicznie ułożyłaś środek, wszystko do siebie tak ładnie pasuje :) I kwiatek śliczny i ja pięknie dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. FANTASTYCZNA!!! Kochana zakochałam się w tek karteczce :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)
    Marta S. DT sklep.e-craft.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Every scrumptious detailed bit in this elegant card is making me happy - WHAT an outstanding piece! I sure am glad you were inspired to create with this sketch and share your GLORIOUS output with Card Patterns... Yee Haw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, koronkowa praca! Delikatna, subtelna, no cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby monochromatycznie, a jak ciekawie i wielowątkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz