Kartka ze sznurkiem

Na blogu Smile and Scrap rozpoczęliśmy nową serię - "Na szpuli". Jej bohaterami będą różne elementy, które na szpulę można nawinąć :) W pierwszej części zapraszamy do wykonania pracy z użyciem sznurka. Dokładne zasady znajdziecie na blogu Smile and Scrap, na którego serdecznie zapraszam.

A oto moja sznurkowa karteczka.


Pozdrawiam ciepło, mimo że za oknem raczej zimno, deszczowo i ponuro. Mam nadzieję, że na Święta się przejaśni, czego sobie i Wam życzę. Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze :*

Komentarze

  1. Чудесная открытка!! Ласточки просто прелесть ))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest sliczna, bardzo mis ie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu z wrażenia, nie wiem co napisać... piękna kartka, w stylu, który uwielbiam, no cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna, bardzo elegancka i bardzo Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny klimat karteczki... rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka i wywołała moje wspomnienia jaskółek siedzących na drucie wysokiego napięcia obok domu mojej babci - one bardzo lubiły tam siedzieć, a ja lubiłam je obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo piękna.

    A ja przesyłam jeszcze życzenia Świąteczne:

    Na stole święcone , a obok baranek ,
    Koszyczek pełny barwnych pisanek
    I tak znamienne w polskim krajobrazie
    W bukiecie srebrzyste , wiosenne bazie .
    Zielony barwinek , fiołki i żonkile
    Barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    Gdy wielkanocne na stole śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mi po głowie chodzi kartka podobna, trochę w innym ustawieniu, też ze sznurkiem. Wchodzę tu i widzę swoje myśli, chociaż mi by tak pięknie nie wyszło :). Pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, taka ekologiczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz