Dwie kartki

Witajcie w piątkowy wieczór :)
Dziś mam do pokazania 2 karteczki.

Pierwsza - dziecięca - myślę, że byłaby idealna dla małego chłopczyka. Nie ma na niej ani jednego kwiatka! :)) Są za to guziczki oraz słodki zajączek z Wycinanki :)

Na tej kartce zmieszałam papiery UHK z Rapakivi :)



Wraz z drugą kartką chcę Was zaprosić na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe na blogu Rapakivi. Temat tym razem bardzo fajny, należy stworzyć pracę z widocznym motywem kratki.
U mnie kratka patchworkowa (znowu kleiłam ze ścinków :)) W centrum ręcznie robiona stokrotka.


Życzę Wam wspaniałego weekendu!
Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione komentarze :**

Komentarze

  1. Super! Ta pierwsza słodziarska!

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM !!! Pozdrawiam Cię Klaudio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne ! Świetnie skomponowane otoczenie dla zajączka-słodziaka :-))) Wspaniale wykorzystane ścinki, muszę odgapić pomysł,bo moje pudła pełne ścinków :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga super :) Ale pierwsza jest bardzo super;) Oryginalna i inna. Taka jakich mało. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, piękne, piękne i chyba bardzo pracochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne obie, ale ta z zajączkiem wspaniała. Idealna dła chłopca, a jednocześnie taka słodka.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zając mnie rozbroił ! Jest rewelacyjny i taki trochę śmieszny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zając genialny, pomysłowo wykonany. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki przepiękne! Z zającem zabawna i wesoła, a druga kartka mnie urzekła wprost! Napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajaczek jest fantastyczny z serduszkowym noskiem:-) obydwie kartki mają cudne kolory i są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej cudne przeszycia, a druga mega warstwowa - po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie kartki są śliczne i mają swój urok, a ta z zajączkiem przesympatyczna, wywołująca uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycasz jak zwykle swoimi pomysłami i wykonaniem, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieziemsko urocze i bardzo dziecięce... pierwsza jest taka przytulna, te przesycia i guziczki tworzą niesamowity efekt...

    Ja na tydzień wypadłam z kartkowania, więc myślę, że u mnie w końcu coś powstanie w ten weekend :)
    Dziękuję Ci za odwiedziny na blogu i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda twoja kartka ma w sobie to coś co zawsze urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie po stokroć! pierwsza mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obie mnie urzekły:) zajączek przeuroczy, a patchworkowa wspaniała,widziałamjuż kiedyś u Ciebie podobną,świetnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie obydwie, ale karteczka z szalonym "zajęcem" podoba mi się straszliwie ! Świetne warstwy i ten sznureczek i guziczki- no podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie karteczki urocze, ale pierwsza jest po prostu rozbrajająca .... świetny zajączek :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie, no... to trzeba napisać: króliczana kartka to... to... - a widzisz, jednak się nie da. Jak opisać doskonałość?? A i druga - równie urocza, kojarzy mi się z grą - bo kto ją dostanie, ten wygrywa - piękną pamiątkę :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz