Komplet ślubny

Witajcie :)

Na dzisiaj, w ramach inspiracji dla Rapakivi, przygotowałam komplet ślubny z wiązanką róż. Brzegi warstw papieru potuszowałam tuszem Distress w kolorze zbliżonym do koloru kwiatów. Tło ozdobiłam dodatkowo nakładając pastę strukturalną przez maskę. Pudełko zrobiłam z 2 arkuszy kartonu 30x30 cm w kolorze kości słoniowej.



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

Klaudia

W pracy wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1140&controller=product&id_lang=7

Komentarze

  1. Jak zwykle cudeńko wyszło z twych rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy komplecik. Jeszcze bardziej utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że fiolety mogą być bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny ten komplecik! Śliczna kompozycja kwiatowa :) A ja właśnie przed momentem skończyłam pierwszy raz nakładać pastę strukturalną właśnie przez serduszkową maskę :) Czekam aż wyschnie. I skorzystałam z Twojego kursiku na karteczkę. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda maska w tle, kompozycja kwiatowa jak zwykle cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such a gorgeous card and box, Klaudia! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik który przygotowałaś jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Serduszka przez maskę i ażurowe serce - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. This card has such pleasing colors...just lovely! Your inking on the leaves is really well done. Thanks for posting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo energetyczna dzięki tym fioletom. Serduszkowe tło jest idealne dla kwiatków

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie są, strasznie mi się podoba połączenie serduszek i wstążeczek w kropeczki :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz