Październik z Lemoncraft

Witajcie :)
W ramach inspiracji dla Lemoncraft przygotowałam w tym miesiącu 2 kartki i notes.

Miętowa kartka powstała z papierów z kolekcji Nie Zapomnij Mnie oraz bloczka papierów bazowych Dom Róż Basic. Ozdobiłam ją bukiecikami róż oraz miętową szyfonową wstążką.

Hello :)
This month i prepared for Lemoncraft two cards and a small notebook.

I made the mint card using papers from Forget Me Not paper collection and from House Of Roses Basis paper pad. I decorated it with roses and a mint chiffon ribbon.




Notes ozdobiłam papierami z kolekcji Dom Róż, delikatną koronką bawełnianą, kwiatkami i różami na tiulu. Notes jest zawiązywany na tasiemkę. Jako środek największego kwiatka wykorzystałam perłowy ćwiek.

I decorated the notebook using sheet from the House Of Roses paper collection, fine lace, flowers and rose trim. The notebook covers are tied with cotton ribbon. I used a pearl brad as a center of the biggest flower.



Ostatnią z kartek wykonałam z bloczka papierów bazowych Dom Róż Basis. Ozodbiłam ją własnoręcznie wykonanymi kwiatkami, tekturkowym wianuszkiem, marszczoną taśmą monofilową oraz limonkową szyfonową wstążeczką.

The last card is made of the House of Roses Basis paper pad.
I decorated it with handmade flowers, chipboard wreath, ruffled monofilament trim and a chiffon ribbon.




Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze :**
Miłego dnia :)

Thank you for stopping by :)

Klaudia

Wykorzystałam:


Komentarze

  1. Nawet nie potrafię powiedzieć, która praca podoba mi się najbardziej!!! są takie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie u Ciebie, notes z rewelacyjną okładką, ostatnia kartka naj, naj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, a Twoje kompozycje kwiatowe są po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my goodness, Klaudia! This projects are so beautiful! I could look at them forever.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrrrr kolory na pierwszej kartce cudne! Notes przepiękny :) Wszystkie kompozycje jak zwykle dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne, ale notes mnie rozwalił... napatrzeć się nie mogę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne pazdziernikowe inspiracje:-) Same cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne pazdziernikowe inspiracje:-) Same cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kartki! Notes powalił mnie na kolana! Genialnie go ozdobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace wciąż i niezmiennie mnie zachwycają...kartki obłędne a notes mnie oczarował:) ach

    OdpowiedzUsuń
  11. Mrrrrr cuuuda! A ten notes - zbieram szczenę z podłogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace zapierają dech w piersiach! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tak bardzo zachwycona tymi pracami, że mogłabym je podziwiać bez końca!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja dołączę do chórku zachwyconych. I kartka i notes bardzo zapadają w pamięć. Piękne kompozycje i świetna kolorystyka. Cudne

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Klaudio :) mam pytanie gdzie moge kupic taki wykrojnik (tak przynajmniej wyglada) ktorego uzylas do ozdobienia notesu, ma dziurki i "falbanke" i tworzy hmm... fale? widze ze czesto ostatnio go uzywalas w swoich pracach, jest cudny ale nie mam pojecia jak go znalezc. Bede wdzieczna za podpowiedz :) dziekuje i pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Klaudio :) mam pytanie gdzie moge kupic taki wykrojnik (tak przynajmniej wyglada) ktorego uzylas do ozdobienia notesu, ma dziurki i "falbanke" i tworzy hmm... fale? widze ze czesto ostatnio go uzywalas w swoich pracach, jest cudny ale nie mam pojecia jak go znalezc. Bede wdzieczna za podpowiedz :) dziekuje i pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz